Mandy Detmar uit Zevenaar begon met het bakken van stroopwafels uit noodzaak: drie gezinsleden kunnen alleen gluten- en lactosevrije producten eten, maar een lekkere stroopwafel kon ze in de winkels niet vinden. Ze wist toen nog niet dat ze was begonnen aan een nieuw avontuur, haar huidige bedrijf Stroopwafel Uniek. Haar stroopwafels bleken al snel een gat in de markt en Mandy maakte met haar bedrijf een start waar je als beginnend ondernemer alleen maar van kan dromen.
Dat heeft ze niet alleen hoeven doen. Stroopwafel Uniek heeft bewust de samenwerking gezocht met twee lokale bedrijven. Deze start is dus mede mogelijk gemaakt door de grafische vormgeving door Niels Jansen van Sprong Reclamestudio en advies en realisatie door Pascal Lindeman van Blik op online. Mandy heeft een uniek marketingconcept neergezet, waardoor Stroopwafel Uniek nu zo hard kan groeien.
Het product van deze unieke samenwerking is nu online te zien: www.stroopwafeluniek.nl. De website vertelt niet alleen het persoonlijke verhaal van de totstandkoming van dit product, maar geeft ook informatie over het product zelf. De vormgeving en de uitvoering van de website sluiten goed aan op het product van Stroopwafel Uniek. Dat alle partijen uit Zevenaar komen, resulteerde in een herkenbare, prettige manier van communiceren en korte lijnen.
Door de mooie start kunnen deze Zevenaarse ondernemers elkaar helpen groeien. Dat is niet alleen goed voor de genoemde bedrijven, maar ook voor Zevenaar.