Voor de rubriek De Liemers Werkt bezoeken we regelmatig een ondernemer of medewerker van een Liemers bedrijf.
Naam?
“Bernadette Reintjes, eigenaar van Office Support Duiven.”
Bedrijf?
“Ik ben vele jaren werkzaam geweest als office manager, bij verschillende bedrijven. Toen in coronatijd iedereen thuis zat, ben ik over mijn toekomst gaan nadenken. Het werk wat ik deed, heb ik altijd leuk gevonden. Dingen regelen, mensen ontzorgen, de spin in het web zijn. Maar wilde ik dat in loondienst? Het leek me een uitdaging om zelfstandig als virtual assistent aan de slag te gaan. Zo ontstond in september 2021 Office Support Duiven. In december kreeg ik mijn eerste opdracht bij een branchevereniging in Apeldoorn, waar ik het bestuurssecretariaat mocht regelen. Afgelopen juni kwam daar een tweede opdracht bij, als ondersteuning van de HR-afdeling bij een ICT-bedrijf. In de tussentijd ben ik gevraagd als secretaris voor MKB Duiven. Ik kan veel betekenen voor ondernemers: ondersteuning van officemanagement, HR of salarisadministratie, bijvoorbeeld. Mijn dienstverlening is heel divers en kan op locatie bij de opdrachtgever, of op afstand. Flexibiliteit is mijn motto.”
Vrije tijd?
“Mijn partner en ik gaan graag op reis: in Europa of verder weg. Het is leuk om andere culturen te ontdekken.”
De Liemers?
“Ik ben geboren in Zevenaar, sinds 32 jaar woon ik in Duiven. Dat is een mooie uitvalsbasis voor mij en mijn partner. Doordat ik lid ben van MKB Duiven krijg je echt mee wat er speelt.”
Mooiste plekje?
“We fietsen vaak over de dijk richting Lobith. Water, natuur, de rust. Het Rijnwaardengebied is erg mooi.”
Lokaal?
“Mijn ideale klant zit in de omgeving Duiven en Westervoort. Ik vind het leuk om in mijn eigen omgeving te werken, dat geeft een stukje betrokkenheid.”