Autobedrijf Frans Vos is het opnieuw gelukt om één van de beste Opel reparateurs van Nederland te zijn. De klanten geven het bijna 100-jarig bedrijf een uitstekende waardering en ook Opel Nederland ziet een grote inzet bij het team van Frans Vos om Opel uit te dragen als het automerk waar klanten zich ook écht klant voelen. De prijs werd dinsdag 21 mei uitgereikt met een plaquette, een bos bloemen en veel lovende woorden van de aftersales-directeur van Opel Nederland.
De Beat the Best Award wordt toegekend aan Opel bedrijven die in 2018 een meer dan goede beoordeling krijgen van hun eigen klanten. Klanten krijgen na een bezoek voor onderhoud of reparatie een vragenlijst waarop ze hun bevindingen een cijfer geven. Daarnaast beoordeelt Opel Nederland hun leden op after sales activiteiten en het pro-actief benaderen van klanten. Ook het aanbrengen van MyOpel leden wordt hierin meegenomen. Deze resultaten gezamenlijk zorgden ervoor dat Frans Vos op de 5e plaats van alle Nederlandse Opel-bedrijven terecht is gekomen. Ze zijn de enige in Gelderland die deze award op hun balie mogen plaatsen.
In 2016 en 2017 viel Frans Vos ook al in de prijzen. Zij wonnen toen de Opel Klanttevredenheids Award. ‘Dat we nu drie keer op rij in de prijzen vallen, is echt uniek. Wij zijn dan ook heel trots op ons team. Want zonder onze mensen kunnen we dit niet realiseren. Ook onze klanten willen we graag bedanken voor hun waardering. We gaan uiteraard samen met ons team vieren’, aldus Anne Evers-Vos, die samen met haar broer Frans leiding geeft aan het autobedrijf.
‘We geven onze klanten graag het gevoel in een warm bad te komen. Dat ze zich thuis voelen en dat wij hun auto goed onderhouden. En dat we altijd voor onze klanten klaar staan.’